أكدت المطربة المصرية بوسي صاحبة أغنية «آه يا دنيا» أن زوجها ومدير أعمالها يدعمها في حياتها ويساعدها على النجاح، ومنعها من الاعتزال عندما طلبت منه ذلك تقديرًا لموهبتها.

 بوسي تحدثت عن رقصها أثناء الغناء وقالت: «أنا برقص كويس أووي في البيت ولو رقصت هكسب جدًا بس أنا رقصي في الأغاني ولادي شوية، وبتكسف أرقص قدام جوزي».

 المطربة المصرية أضافت: «أنا ست بيت شاطرة وبطبخ حلو لما يبقى عندي وقت وبستنى رمضان ييجي بفارغ الصبر عشان أطبخ لجوزي».

 وعن سر إعجابها بشاروخان قالت: «ممثل جامد أووي وأنا بعشقه وبحب الأفلام الهندي كلها بشكل عام بس أنا مهووسة بشاروخان وهريثيك روشان تحديدًا لأنهم موهوبين بجد».

  • فريق ماسة
  • 2014-06-06
  • 11145
  • من الأرشيف

بوسي: أنا برقص كويس أووي وبتكسف أرقص قدام جوزي!

أكدت المطربة المصرية بوسي صاحبة أغنية «آه يا دنيا» أن زوجها ومدير أعمالها يدعمها في حياتها ويساعدها على النجاح، ومنعها من الاعتزال عندما طلبت منه ذلك تقديرًا لموهبتها.  بوسي تحدثت عن رقصها أثناء الغناء وقالت: «أنا برقص كويس أووي في البيت ولو رقصت هكسب جدًا بس أنا رقصي في الأغاني ولادي شوية، وبتكسف أرقص قدام جوزي».  المطربة المصرية أضافت: «أنا ست بيت شاطرة وبطبخ حلو لما يبقى عندي وقت وبستنى رمضان ييجي بفارغ الصبر عشان أطبخ لجوزي».  وعن سر إعجابها بشاروخان قالت: «ممثل جامد أووي وأنا بعشقه وبحب الأفلام الهندي كلها بشكل عام بس أنا مهووسة بشاروخان وهريثيك روشان تحديدًا لأنهم موهوبين بجد».

المصدر : الماسة السورية


اكتب تعليق

كل الحقول التي عليها علامة (*) مطلوبة